Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 12:30, oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się najbliższego dnia roboczego.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku gdy termin realizacji jest wyszczególniony przy produkcie, produkt wysyłany jest we wskazanym terminie w sposób wybrany podczas składania zamówienia. Termin ten należy powiększyć o czas dostawy, liczony od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Jeżeli Klient złożył jednocześnie kilka zamówień na towary o różnym czasie wykonania, zostaną one wysłane łącznie po skompletowaniu całości to jest po upływie czasu najdłuższego z podanych. Klient po złożeniu zamówienia informowany jest o terminie realizacji przesyłki.
- Dostawy towarów zamówione w Sklepie dokonywane są przez przewoźnika prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie doręczania przesyłek, zgodnie z Regulaminem przewoźnika zawierającym m.in. terminy, koszty i sposób dostaw.
- Przeważnie firma kurierska doręcza przesyłkę w godzinach od 9 do 18. Jeżeli Kurier nie zastanie Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo. W niektórych przypadkach po nieudanej próbie doręczenia paczki, zostanie ona przekazana do najbliższego dla Klienta, punktu odbioru paczek wybranego kuriera.
- Przesyłki wartościowe np. z zawartością taką jak asortyment Sklepu MyBoat.pl narażone są na utratę, a obowiązujące przepisy nakładają obowiązki także na odbierającego przesyłkę , dlatego:
- zalecamy naszym Klientom sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera (zgodnie z przepisami Klient ma prawo otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony.)