Zwroty i reklamacje

 W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (pobierz formularz zwrotu) i dołącz go do przesyłki. W celu rozpatrzenia reklamacji wypełnij wszystkie pola wymagane do wypełnienia przez klienta.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MyBoat PAWEŁ GIERZYŃSKI
Baśniowa 1
09-100 Płońsk

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep MyBoat.pl przewiduje:

  1. Wysłanie nowego, takiego samego co reklamowany towar produktu na adres klienta w Polsce. Koszt wysyłki pokrywa kupujący!

  2. Zwrot kosztów za produkt na rachunek klienta.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl